Preskoči na glavno vsebino

9. DAN: Obisk frizerskega salona

Zbudili smo se v sončno jutro in se odpravili na skupni zajtrk. Ponavadi si privoščimo umešana jajčka in malo zelenjave, seveda pa je na voljo tudi nekaj različnih vrst kruha in namazov. Kar solidno. Po zajtrku smo se odpravili na svoja delovna mesta.
S Sendi sva se odločili, da bova naredili brošure v angleščini in slovenščini. Ker se na izdelovanje brošur nobena ne spozna, nama je prva stran vzela kar več ur. Posvetili sva se tudi predstavitvi, katero bomo predstavili v petek. Za še bolj zanimiv delovni dan je poskrbel Utku, ki je naju popeljal na kratko vožnjo s štirkolesnikom iz agencije. Sendi se je v vožnji tudi preizkusila, mene pa je bilo preveč strah haha. Za kosilo sva uživali v turških picah (pidah) in v Ayranu (slastnem tekočem jogurtu). Pavel je izdeloval vprašalnik o Kapadokiji. Nato smo se z avtobusom odpeljali nazaj do hotela.
S Sendi sva se že dalj časa pogovarjali o obisku kakšnega frizerja, da nama postriže in pobarva lase. Super priložnost se nama je ponudila kar tukaj, v Nevsehirju. Bratranec Tuncayeve žene Oznur, ima v lasti priznan frizerski salon, zato sva na končni znesek dobile tudi manjši popust. Striženje in barvanje las, je za polovico cenejše kot v Sloveniji!
Sama komunikacija s frizerji je bila sicer zelo slaba, angleščine namreč ne znajo. Na srečo nas je do frizerja in nazaj pospremila Oznurina nečakinja Sevval, ki je frizerjem prevajala kaj si pravzaprav želiva. Sevval nas je (ker smo tako fajn) povabila na večerjo, ki jo prireja v soboto. Zraven bo pripeljala tudi svoje prijatelje:D.
Tuncay nas je po večerji odpeljal na čaj v mesto Goreme, v čudovit bar s pogledom na cvetoč turističen kraj. Pogovarjali smo se, kaj nam je v Turčiji všeč in kaj ne, ter kakšne so razlike med Turki in Slovenci. Povedal nam je tudi, da je v Goremu opravljal različna dela že kot najstnik in da mu je to mesto zelo pri srcu. Okrog 10. ure smo se vrnili v svoje sobe, saj nas jutri čaka precej naporen dan.

Na sliki je štirikolesnik z interneta

Sevval, Pavel in Nina v fizerskem salonu. Sendi v ozadju.

Čajčk

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

19. DAN: Zadnji delovni dan in Turška noč

Zbudili smo se v sončno jutro, ter se z nasmehom na obrazu zadnjič odpravili do naših delovnih mest. S Sendi (spet :D) nisva imeli prav veliko dela, večino dneva smo z Utkom presedeli pred turistično agencijo in poslušali turško glasbo. Pogovarjali smo se o turških in slovenskih običajih in navadah, ter odkrili kar nekaj podobnosti med kulturama. Med delovnim časom, nas je obiskal Tuncay in se vsem mentorjem zahvalil, da so naju sploh gostili in tako lepo sprejeli. Posladkali smo se s sladkimi piškoti in se okrepčali s turškim čajem, brez katerega si dneva sploh ne predstavljamo več. Pavel se je v  svoji agenciji posvetil dnevnikom. Okrog 3. ure smo se lotili čiščenja pisarne za jutrišnji zelo pomemben praznik, Bajram. Čutila se je prav drugačna energija, vsi ljudje, ki smo jih srečali, so bili veliko bolj zgovorni in veseli. Obdobje Ramadana se za muslimane končuje. Z našimi mentorji smo se tudi fotografirali in fotografije popoldne nesli razvit, da jih bomo lahko podarili za slovo.

17. DAN: Sproščanje v bazenu

OOOOO, tokrat pa se je dan začel malo drugače. Zbudili smo se okrog devete ure, pozajtrkovali, nato pa uresničili naš načrt o obisku bazena. V zadnjih tednih nismo imeli veliko priložnosti za sproščanje, tako, da smo naš prvi popolnoma prost dan izkoristili za namakanje in sončenje. Obiskali smo bazen ob hotelu Holiday cave v kraju Goreme, kjer sicer preživljamo delovne dni. Pravijo, da smo odprli sezono kopanja, saj se Turkom vročina še ne zdi "tista taprava" nam pa se je skok v vodo prav prilegel (temperatura zadnje dni niha okrog 30° C).  V restavraciji ob hotelu smo si privoščili kosilo in nekaj osvežujočih pijač. Ob 5. uri smo se z avtobusom odpravili nazaj do hotela. Ko smo se stuširali in uredili, smo morali kupiti še manjše darilo za Tuncaya in njegovo družino, saj smo bili zvečer povabljeni na večerjo v njihovo stanovanje. Malo pred osmo uro so nas pobrali pred hotelom. Opazili smo da je njihov dom (čeprav živijo v bloku), zelo prostoren, ima več spalnic, kuhinj

10. DAN: Sončni vzhod z baloni

Danes smo imeli prost dan, vendar smo vseeno vstali prej kot ponavadi. Tuncay nas je v pritličju pričakal že ob 5ih zjutraj in nas odpeljal na ogled balonov. Sončni vzhod nas je enostavno navdušil! Odpeljali smo se na več različnih lokacij, da smo si samo vzletanje ogledali pobližje in od daleč. Baloni so tudi precej večji in bolj hrupni, kot smo si predstavljali. Turisti, ki so vzletali, so večinoma prihajali iz Azije in Evrope. Po ogledu smo se odpravili nazaj v hotelske sobe in si privoščili lepotni spanec (hahah) do 11h. Ker smo preskočili zajtrk, smo bili za kosilo že precej lačni. Na kosilo peš odpravili do trgovskega centra. Ob pol dveh sta nas v pritličju že čakala Oznur in Tuncay in nas z avtomobilom odpeljala do prve znamenitosti, samostana Keslik. Vožnja je trajala več kot 45 minut, peljali smo se tudi skozi mesto Urgup. Samostan Keslik je velik, v jamo vklesan kompleks s večimi prostori. Samostan vsebuje kamnito učilnico, ki je služila tudi kot jedilnica, cerkev in vinarno